2012 m. birželio 22 d., penktadienis

GĖDA...

Kad ir kaip bebūtų gėda, bet reikia lysti į dienos šviesą... Gėda, nes jau vasara... Buvau tiek laiko prapuolusi... Ką dariau?.. Ogi, mažyliai, daržas, darbas ir tik maža dalelytė rankdarbiai. Baisu, kad taip apleidau savo pomėgį. Iš tiesų, tai aš kažką truputuką krapštausi, tik labai labai lėtais žingsneliais. Mat beveik visą laiką suryja mano vyrai. Mažieji namus "tvarko", o kai jie miega, aš iš naujo pertvarkau, kad būtų galima bent jau pereiti kambarius. :) Vat ir šiandien, kol ryte sukiojausi virtuvėje ( košę viriau ir pagaliau po mėnesio laiko prisiruošiau vyrui iškepti pyrago. O kepiau ne bet kokį, o karališką varškės pyragą. :) Dėl ko vyrui? Vyresnėlis mano džiaugsmui nemėgsta saldumynų, o man... negalima.... metu svorį. Juk turiu gražiai atrodyti tarp tokios gausybės vyrų. :)  ). Tai vat kol sukiojausi virtuvėje labai džiaugiausi, kad mažieji stebuklingai ramūs ir užsiėmę - nezyzia. Ir taip džiugu širdyje, kad gal visgi mano vaikai bus iš tų gerųjų vaikų. :P Bet... užlipusi aukštyn pas mažylius... teko stabtelti iš nuostabos ... visas vestibiulis pilnas "suskaityto" visiškai naujo ( dar net nevartyto žurnalo "Žmonės") ir tuščių maišiukų, kuriuos kaupiu dėl savo rankdarbių įpakavimo. Teko visiems tvarkytis. :) Bet smagu, kad nuo ryto jau namuose kvepia karštu pyragu. :D
Ant stalo stovi pintinė mūsų darželio braškių:





Žinoma, norint ant stalo turėti skanių ir ekologiškų daržovių bei vaisių, teko padirbėti darželyje.
Ką dar nuveikiau.... Pradėjau dirbti... Grįžau į darbą. Nežinau ar gerai, bet kol kas kaip ir nesiskundžiu, nors sąžinė laaaaaabai graužia. Ji galėtų būti kaip ta kirmėlė, kuri graužia obuolius, tai ir mano šonus galėtų apgraužti. :D
O visas laisvalaikis nuo šeimos ir darbų skiriamas tobulinimuisi tekstilinių lėlių ir megztų meškiukų srityje. Jau baigiu akis pražiūrėti, bestudijuodama interneto platybėse. Jau taip norisi čiupti lininė medžiagą ar vašelį ir panerti į lėlių - meškinų pasaulį, bet... dar turiu sukurti Vilmai gimtadienio dovaną ( liepos 1 d. ) ir dar vienas skėtis užsakymui. O tada.... :D Bet dar turiu be galė minčių kaip noriu sau suknelę pasisiūti ( prasta iš paklodės jau pasisiuvau ir gan neblogai gavosi ), sarafaną, o kur dar mergaitėms sijonuką pūstą, suknytę "crazy - wool" tema... Viena iš pirmųjų mano šia tema suknelių:
 
O dar norėčiau išmokti su photoshop'u dirbti... Norų ir idėjų pas mane.... kaip visada. :D
Tiesa, steigiame naują rankdarbiautojų asociaciją "Fantazijų skrynia", kurioje aš esu viena iš teigėjų. Joje ne tik rankdarbiausim, bet ir mokinsimės naujų rankdarbių sričių, bendrausim su jaunimu, gal pavyks bendradarbiauti su vaikų namais, steigti vaikų užimtumo stovyklas...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą