2016 m. balandžio 24 d., sekmadienis

Manieji mokslai ir mano kasdienybė

Seniai jau bebuvau prisijungusi. Nebuvo kada, nes buvau "paskendusi savo tobulinimesi - moksluose. Kartu su atėjusiu pavasariu "užpuolė" kursų lavina. Vieni įdomūs, kiti ale kad tik išsėdėti. Pastarieji, deja nepaskutinieji, buvo patys intensyviausi bei įdomiausi. :)


Štai keletas akimirkų iš jų. Nebuvo net kada ir fotoaparato paimti į rankas, nes dirbom, gaivinom, vaidinom. :D Pabuvojom tiek gelbėtojo vaidmenyje, tiek nukentėjusiojo. Dabar puikiai įsivaizduoju kaip jaučiasi nukentėjusysis kai jam uždedamas kietas kaklo įtvaras, kai jį guldant ant stuburo imobilizacinės letos dirba net 3 žmonių komanda, kaip nuimti motociklininko šalmą ( beje, pirmą kartą užsidėjau šalmą ☺ ) ir t.t.







Tarp mokslų buvo trumpos 2 kavos pertraukėlės. :)

O mokėmės visas 5 dienas. Mokslai buvo sunkųs, bet įdomūs: gaivinome, imobilizavome stuburus, kaklus, mokėmės tvarstyti... Jau po pirmos dienos visi jautėmės kaip sulaužyti. :P Sakoma, jei po gaivinimo jautiesi kaip sulaužytas, tai gerai gaivinai. Tad ir mes tuom save guodėme. :) Ir toks jausmas visas 5 paras. Tik šiandien jau grįžau į sveiką būseną. :)




O po kursų manęs laukė mano šaunuoliai ir šventėme vyresnėlio tortadienį. :)





O čia iš kitos pusės į mane:




O čia mano jaunieji sportininkai. :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą