2018 m. vasario 15 d., ketvirtadienis

Skaitiniai

Dar nėra buvę, bet ilgai svajojau - kada galėsiu ramiai visą vakarą skaityti. Ir tas vakaras buvo vakar! ☺ Atsisiunčiau keletą knygų ir pradėjau vartyti. Taip bevartant nepajutau kaip knyga užkabino ir ją visą perskaičiau. ☺
Ta knyga tai J. Tulčinos "Nepavaldi likimui".


Man pačiai keista, kaip šią knygą išvis nusipirkau, nes ši ponia man nelabai imponuodavo ir jos arogancija man nepriimtina. Bet ji juk kaunietė. ☺ Dabar galvoju, matyt, mane vedė tas vaikiškas smalsumas - ką ji tokio daro, kad taip išpopuliarėjo? Niekaip nesuvokiau jos "gydymo" metodų. Ir kas  tai gydymas, kad visi sutinka mokėti tūkstančius. O kai per vieną populiariąją televizijos laidą išgirdau, kad ji gydytoja, tai mane labai nustebino... Ji gydytoja, aš gydytoja, bet ji turtinga, o aš į parduotuvę bijau eiti, vis skaičiuoju kiek banko kortelėje pinigų likę. Tai vat, manyčiau tas didysis noras sužinoti tą slaptą pinigų gyslą, mane ir paskatino įsigyti šią knygą. Ją "sukramčiau" per vakarą! Lengvai skaitosi, o ir tas noras suvokti kur ...kur.... ta aukso gysla, skatino versti puslapį po puslapio. Perskaičiau ir ką?..... Stebuklų nėra.... Tiesiog tam tikru laiku tam tikra idėja.... Ir žinoma, drąsa! Vat jos čia labiausiai reikėjo ir už ką giriu. Jos man labai trūksta. Drąsos Jelenai reikėjo daug ne tik verslui pradėti, bet ir išdrįsti viešai kalbėti apie savo asmeninį gyvenimą. O tas savęs atskleidimas svetimiems yra labai aktualu.

Perskaičiau, sužinojau, ačiū, užteks. Vat tokioje situacijoje visai gerai būtų elektroninis knygų formatas. Kai perskaitai ir ištrini, o ir kaina elektroninės knygos žymiai mažesnė - ne taip "skauda" ją padėti perskaitytą į lentyną. O dabar... teks ją laikyti lentynoje, nes antrą kartą tikrai jos nebeskaitysiu. Nesu pamišusi dėl biografinių skaitalų, kad skaityčiau ir skaityčiau po keletą kartų  - sužinojau ir dėkui.

Perskaičiusi supratau, kad kartais reikia leistis į avantiūrą. O iš jos gali pavykti visai geras ir net pelningas verslas. Tik.... tam reikia... pinigų ir drąsos. Aš kol kas neturiu nei vieno, nei kito.... Belieka kaupti drąsą ir mintis pradėti realizuoti vien tik iš idėjos. ☺

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą