2018 m. kovo 18 d., sekmadienis

Tautodailininkų parodos atidarymas ( 2018m.)

Vakar Biržų "Sėlos" muziejuje atidaryta mūsų krašto kasmetinė tautodailininkų paroda. Šiais metais ji kiek kitokia, nes galime sakyti, kad tarptautinė. Kartu su Biržų krašto meno kūrėjais dalyvavo ir Latvijos tautodailininkai iš Bauskės. Tad atidaryme skambėjo ne tik lietuvių kalba, bet ir rusų bei latvijos tarmė.
Kaip ir kasmet parodoje daug mezginių, piešinių, kurių pateikė ne tik biržiečiai, bet ir Latvijos kūrėjai. Kaip visada mano favoritu išlieka Kęstutis Preidžius bei p. Dambrauskienė. Jų kūryba nenusakoma žodžiais. Žvelgiant į peizažus, regis jie nufotografuoti. Mano smegenys niekaip negali suvokti kaip galima taip realiai perteikti vaizdą teptuko ir dažų pagalba. Didžiausia pagarba šiems mano favoritams!






Latvijos tautodailininkai mūsų parodą paįvairino audiniais bei skaromis. Gaila, nenufotografavau. Per gausybę gerbėjų nebesinorėjo brautis.
Parodoje su lėlėmis sudalyvavome ir mudvi su p. Kiaulėniene.

Kaip ir pernai, žavėjo šiaudiniai sodai p. Vytenės ir odiniai papuošalai.

Na, o favoritais kaip ir visais laikais išlieka karpiniai- mano globėjos Saigūnės Rožėnienės bei p. Janonienės. Į juos galėčiau žiūrėti ištisas akimirkas ir medituoti. Man šis menas toks įspūdingas ir nepakartojamas!
P. Saigūnės Rožėnienės kūryba:


P. Janonienės kūryba:



O parodos atdarymą užbaigė Saigūnės Rožėnienės kalba. Jaučiuosi neverta jos pagyrų, nes darau tik tai kas mane "veža" ir rankdarbiai yra mano antrasis pasaulis. Pasaulis, leidžiantis pabėgti nuo visko, kas nemalonu ir pikta. Iki šiol skamba p. Saigūnės žodžiai:
"Apie mus kalba tik mūsų paliekami darbai"...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą